Pobrane z Youtube Chiptuning i eko tuning Warszawa jest rozwiązaniem dla kierowców w stolicy, dla których duże znaczenie ma ekonomia jazdy, nasz Warsztat samochodowy pomaga w zmniejszeniu spalania i ekologicznym tuningu auta.
Co to jest eko tuning?
Eco tuning polega na elektronicznej zmianie oprogramowania sterowników silnika. Zabieg ten zwiększa moment obrotowy jednostki napędowej i poprawia jej osiągi, jednak jego głównym celem jest poprawa ekonomii jazdy.
Related
50 thoughts on “Co daje chip tuning? Ile kosztuje , czy jest bezpieczny ? [ABC tuningu #4]”
Zara silnik się rozpadnie po fabryce się nie poprawia
Mam BMW z silnikiem B47 po chiptuningu. Po jakimś czasie strzelił mi rozrząd. Zmieniam slupek silnika. Pytanie brzmi: czy muszę ponownie robic chiptuning czy może pozostać stary i będzie bezpieczny dla silnika?
Posiadam mercedesa a class w169 160CDI jest to 2L disel o mocy 82KM… noi i tu jest problem bo troche tych koni i momentu mu brakuje… chcialbym cos z tym zrobic ale obawiam sie ze to moze wplynac zle na uklad napedowy… i czy po takim zabiegu nie trzeba zmocnic ukladu hamulcowego?? Przeciesz wieksza moc i moment obrotowy rowna sie wiekszym predkoscia na drodze ktore trzeba wyhamowac
Z tym dymieniem to głupszych rzeczy nie słyszałem, dymienie to nic innego jak spadająca na łeb na szyję sprawność silnika, dokładnie tak samo jak starych kotłów na węgiel…. jeśli dymi to źle … w złych proporcjach jest podawana mieszanka… dymi? bo ktoś tak podniósł dawkę paliwa że silnik nie jest w stanie jej przepalić… kiedy piec dymi bardziej? jak wrzucisz jeden kawałek węglą? czy jak wrzucisz 10 na raz? a teraz zastanów się co pierw zapali i odda ciepło…. oczywiście że jeden mały kawałek
wiadomo ze za 50zl to smiecie nie chipy ,kolego sa chipy za 200zl i za 800zl powiedz cos o tym mam taki za 200zl w 2.4d5 i roznica ogromna i wogole od lat i zero problemow
jeżeli ktoś jest zainteresowany profesjonalnym tzw chip tuningiem proponuję odnaleźć sobie GROM CAR ELECTRO na Podhalu. Takich rzeczy jak on to mało kto robi. Najfaniejszy jest np płynny przyrost mocy we wszystkich turbo diselach bez turbo dziury i gdzie moc jest do odcięcia. Polecam.
Ja kupiłem za grosze a4. Tdi b8 143 konie zczipowany w wawie na 180 koni w bd firmie. Auto pol roku temu. Miało wymieniana dwumase sprzęgło rozrzad tarcze klocki orzod tył i pompe oleju. Jest tez po usunieciu dpfu. Dymi na czarno tylko po daniu na pełen gaz. Auto pojdzie do ojca ktory jezdzi 5-6 tys rocznie i czasami ja go przedmucham. Czy jak bedzie nim jeŹdził taki człowiek ktory nie przekracza dizwolonych predkosci to dmumasa dorzeglo itd nie odczują w ogole ze auto jest zczipowane??? Pytam bo mialrm kupic je na handel i czysty zarobek a miało oprocz tamtych rzeczy wymieniona jeacze chłodnice na nowa zamek od drzwi opony 3 miesiące akunulator nowy i rozrząd tez 5 tya temu zmieniany a dałem za nia 24 tysiace złotych….od kumpla ktoreho znam od dziecka i który jak sie na cos napali od razu sprzedaje za grosze zeby tylko mieć nowa zabawkę. Przejechał nia okolo 8 tys…. . Auto mysle ze za 35 tys zl pojdzie bez problemu tylko e jest w nim wszystko powymieniane i zal sprzedawac . czy jak ojciec nie będzie nim dawal w palnik to z tym czipem wytrzyma bardzo długo? Będzie jezdzic maks 8 tys rocznie
A czy np. zwiększenie mocy silnika 1,9 dTi ,80KM i 160 Nm na 98 KM i 200 Nm jest bezpieczne? podaje przykłąd renault megane I, ph 2 gdzie do 2000 roku były silniki 98 KM a potem ten sam silnik został pozbawiony intercoolera i ma moc 80 KM
A tak z ciekawości. Czy można chipować w ten sposób, żeby silnik mniej spalał? Nie mówię tu o jakichś kosmicznych wartościach – powiedzmy 0,5 – 1 l / 100km. Jest taka możliwość?
Turboelita- ludzie, którzy "wyspecjalizowani" są w zwiększaniu mocy silników grupy VW powinni te auta znać na wylot… no cóż przy zwykłej wymianie rozrządu filtrów, płynów, uszczelek i "SPRAWDZENIU WSZYSTKIEGO!!!" otrzymałem od panów auto, które po miesiącu użytkowania wyzbyło się całego oleju… nagar który był w rurach/silniku powodował powstawanie podciśnienia, które z kolei próbując znaleźć ujście wyrzucało olej gdzie się dało…silnik dosłownie się gotował. Po ponownym odwiedzeniu panów "tunerów" usłyszałem :"nic pan nie mówił żeby to sprawdzić"…Ręce opadają (albo bardziej świerzbią, żeby takiemu jegomościowi przypier*&^ć) JAKBYM SIĘ ZNAŁ NA TYM TO BYM SAM TO ZROBIŁ!!! szczerze nie polecam…za brak sumienności i nieprofesjonalne podejście… A oni jeszcze ludziom auta "tuningują"….
Michu weź nie p*erdol. Przecież nie od dziś wiadomo że kiedyś były czasy dostatku i powstawały jednostki napędowe przewymiarowane i przy tym seryjnie mało wysilone. To właśnie dla nich np. same delikatne zmiany map, o parę kucy zmniejszały spalanie, a spadek żywotności był bynajmniej nieodczuwalny, dla nich taki zabieg jest absolutnie bezpieczny.
Zara silnik się rozpadnie po fabryce się nie poprawia
A jak mam silnik om602 i nie da się mu zmienić mapy bo jej tam po prostu nie ma a chciałbym mu trochę dodać werwy? 😛
I jeszcze się reklamuje w necie, że usuwa DPF. Co za wiocha.
Witam mam corse 1.0 45km taki chip tiuning ile by wyciągnął z tego autka ?
Na jakim biegu robi się diagnostykę?
A co jak ktoś ma TURBO-DZIURĘ ????-i co wtedy???
Mam BMW z silnikiem B47 po chiptuningu. Po jakimś czasie strzelił mi rozrząd. Zmieniam slupek silnika. Pytanie brzmi: czy muszę ponownie robic chiptuning czy może pozostać stary i będzie bezpieczny dla silnika?
Ktoś robił może w vw t5 1.9tdi 105koni? Jakie efekty ?
Jest różnica w odcinkach. Ten (4 lata temu) a teraz 😉
Posiadam mercedesa a class w169 160CDI jest to 2L disel o mocy 82KM… noi i tu jest problem bo troche tych koni i momentu mu brakuje… chcialbym cos z tym zrobic ale obawiam sie ze to moze wplynac zle na uklad napedowy… i czy po takim zabiegu nie trzeba zmocnic ukladu hamulcowego?? Przeciesz wieksza moc i moment obrotowy rowna sie wiekszym predkoscia na drodze ktore trzeba wyhamowac
To można i opłaca się chip tuningować samochód bez turbo np. 2.0 TDI?
Czy ktoś zna sprawdzonego i dobrego Tunera , Zielona Góra – okolice ???
mi ogarneli awx 1.9 tdi na 171 km i 366 nm a seria wyszła lepiej niż powinna 137 km i 303 nm gdzie powinno byc 130 km i 285 nm 🙂
Ile można zwiększyć moc koni i Nm w oplu asrta j automatik 1.4turbo 140 km 103kw benzyna ???
Zwykła reklama a nic nie można się z tego dowiedzieć 👎
Z tym dymieniem to głupszych rzeczy nie słyszałem, dymienie to nic innego jak spadająca na łeb na szyję sprawność silnika, dokładnie tak samo jak starych kotłów na węgiel…. jeśli dymi to źle … w złych proporcjach jest podawana mieszanka… dymi? bo ktoś tak podniósł dawkę paliwa że silnik nie jest w stanie jej przepalić… kiedy piec dymi bardziej? jak wrzucisz jeden kawałek węglą? czy jak wrzucisz 10 na raz? a teraz zastanów się co pierw zapali i odda ciepło…. oczywiście że jeden mały kawałek
2.2 cdi 122ps jakie są możliwości po chipie
Jego pierdolenie to o pomstę do nieba woła
W mojej skodzinie 1 1,9 tdi mam 150 km i 350 nM i śmiga że aż miło 🙂
Mercedes klasa b 109 KM zmiana oprogramowania w dobrym warsztacie do 140 KM koszt 400 euro
Ile wzrośnie przy porshe cayene 4.4l v8
Przez te jebane reklamy nie ogladam was do konca!!!!
idź sie chłopie napij czegoś bo sie jarasz jak poparzony
wiecej reklam sie nie dało wstawić..
Miałem zamiar w Twingo w tym temacie iść jest korzyść z tego?
Ilosc reklam w tym filmie poraża; w pierwszych 5 minutach buło ich trzy… Nie wiem czyja to "zasługa", ale dla mnie to trochę za dużo.
Mam takie pytanie reklam to nie dało się więcej wcisnąć??
Mam audi z 2006 1.9 TDI 105 hp ile mam podnieść koni aby było 400 Niutonków (jest narazie 205)
Tutaj jest dużo teorii o chiptuning: http://www.godula.pl/?page=article
1.9 130 koni wzrost mocy naście sraście nic konkretnego zamiast powiedzieć że ze 130 można uzyskać 170 czy 200 koni to tak naprawdę zero konkretów
Szkoda, że gość programu nie mógł dojść do słowa…
czy bardzo wzrasta spalanie ?
Panowie mam ten sam silnik z moca fabryczna . Jaki olej ?;0
wiadomo ze za 50zl to smiecie nie chipy ,kolego sa chipy za 200zl i za 800zl powiedz cos o tym mam taki za 200zl w 2.4d5 i roznica ogromna i wogole od lat i zero problemow
Czyli co jak mam nie dymiace auto to po czit tuningu bedzie kopcił ?
jeżeli ktoś jest zainteresowany profesjonalnym tzw chip tuningiem proponuję odnaleźć sobie GROM CAR ELECTRO na Podhalu. Takich rzeczy jak on to mało kto robi. Najfaniejszy jest np płynny przyrost mocy we wszystkich turbo diselach bez turbo dziury i gdzie moc jest do odcięcia. Polecam.
Jak myslicie Corsa C 1.7 DTI 75KM, Silnik Isuzu przezyje Chip-tuning ?
Ja kupiłem za grosze a4. Tdi b8 143 konie zczipowany w wawie na 180 koni w bd firmie. Auto pol roku temu. Miało wymieniana dwumase sprzęgło rozrzad tarcze klocki orzod tył i pompe oleju. Jest tez po usunieciu dpfu. Dymi na czarno tylko po daniu na pełen gaz. Auto pojdzie do ojca ktory jezdzi 5-6 tys rocznie i czasami ja go przedmucham. Czy jak bedzie nim jeŹdził taki człowiek ktory nie przekracza dizwolonych predkosci to dmumasa dorzeglo itd nie odczują w ogole ze auto jest zczipowane??? Pytam bo mialrm kupic je na handel i czysty zarobek a miało oprocz tamtych rzeczy wymieniona jeacze chłodnice na nowa zamek od drzwi opony 3 miesiące akunulator nowy i rozrząd tez 5 tya temu zmieniany a dałem za nia 24 tysiace złotych….od kumpla ktoreho znam od dziecka i który jak sie na cos napali od razu sprzedaje za grosze zeby tylko mieć nowa zabawkę. Przejechał nia okolo 8 tys…. . Auto mysle ze za 35 tys zl pojdzie bez problemu tylko e jest w nim wszystko powymieniane i zal sprzedawac . czy jak ojciec nie będzie nim dawal w palnik to z tym czipem wytrzyma bardzo długo? Będzie jezdzic maks 8 tys rocznie
Widzę rejestracjia mojej okolicy GDA 😀
A czy np. zwiększenie mocy silnika 1,9 dTi ,80KM i 160 Nm na 98 KM i 200 Nm jest bezpieczne? podaje przykłąd renault megane I, ph 2 gdzie do 2000 roku były silniki 98 KM a potem ten sam silnik został pozbawiony intercoolera i ma moc 80 KM
łysy spoko kanał takich wiencej
Diesel musi dymić!
A tak z ciekawości. Czy można chipować w ten sposób, żeby silnik mniej spalał? Nie mówię tu o jakichś kosmicznych wartościach – powiedzmy 0,5 – 1 l / 100km. Jest taka możliwość?
500 w 1.8???
A jak potem ze spalaniem?
Sam zakładałem tuning boxy i było czuć po osiąganych większych prędkościach na tych samych odcinkach.
Naj lepsza ekipa
W życiu bym nie zostawił auta w takiej melinie
Turboelita- ludzie, którzy "wyspecjalizowani" są w zwiększaniu mocy silników grupy VW powinni te auta znać na wylot… no cóż przy zwykłej wymianie rozrządu filtrów, płynów, uszczelek i "SPRAWDZENIU WSZYSTKIEGO!!!" otrzymałem od panów auto, które po miesiącu użytkowania wyzbyło się całego oleju… nagar który był w rurach/silniku powodował powstawanie podciśnienia, które z kolei próbując znaleźć ujście wyrzucało olej gdzie się dało…silnik dosłownie się gotował. Po ponownym odwiedzeniu panów "tunerów" usłyszałem :"nic pan nie mówił żeby to sprawdzić"…Ręce opadają (albo bardziej świerzbią, żeby takiemu jegomościowi przypier*&^ć) JAKBYM SIĘ ZNAŁ NA TYM TO BYM SAM TO ZROBIŁ!!! szczerze nie polecam…za brak sumienności i nieprofesjonalne podejście… A oni jeszcze ludziom auta "tuningują"….
Michu weź nie p*erdol. Przecież nie od dziś wiadomo że kiedyś były czasy dostatku i powstawały jednostki napędowe przewymiarowane i przy tym seryjnie mało wysilone. To właśnie dla nich np. same delikatne zmiany map, o parę kucy zmniejszały spalanie, a spadek żywotności był bynajmniej nieodczuwalny, dla nich taki zabieg jest absolutnie bezpieczny.