Loading…

EKO TUNING

Ekologiczny Tuning Samochodów w Warszawie
Kontakt

TOP10 Pytań CHIPTUNING | #CHIPTUNING od kuchni 3 –



Cześć
dziś w serii Chiptuning od kuchni – moje top 10 pytań które bardzo często przewijają sie w kontakcie z Wami i na które chciałbym Wam odpowiedzieć.
Tak wiem – temat jest liźnięty tylko pobieżnie ale w serii chiptuning będziemy po kolei zagłębiać sie i rozwijać większość zagadnień które Was interesują. No i niedługo chyba ten tutorial do 1.9TDI trzeba będzie zrobić bo juz niewiele wyświetleń brakuje 🙂

Nie zapomnijcie o ankiecie z Nissanem która na Insta się lada chwila pojawi …

Miłego oglądania

——————————————————————————

Zobacz także:

– Wygraj Nissana 350Z : https://www.youtube.com/watch?v=g9jeKGCaDm8

– CHIPTUNING od kuchni #1 – EGT : https://youtu.be/fAMQS8DCMxw

——————————————————————————

Subskrybuj kanał Autoholicy : https://www.youtube.com/channel/UCAWk2aPhIrFHjtP9y0dsJhA

Facebook: https://www.youtube.com/autoholicy
Instagram: https://www.instagram.com/autoholicy_z_tuneup/
Patronite : http://www.patronite.pl/autoholicy

——————————————————————————
Dziękujemy naszym partnerom za wsparcie kanału

_
#autoholicy #tune-up #chiptuning #top10

Pobrane z Youtube Chiptuning i eko tuning Warszawa jest rozwiązaniem dla kierowców w stolicy, dla których duże znaczenie ma ekonomia jazdy, nasz Warsztat samochodowy pomaga w zmniejszeniu spalania i ekologicznym tuningu auta.

Co to jest eko tuning?
Eco tuning polega na elektronicznej zmianie oprogramowania sterowników silnika. Zabieg ten zwiększa moment obrotowy jednostki napędowej i poprawia jej osiągi, jednak jego głównym celem jest poprawa ekonomii jazdy.

25 thoughts on “TOP10 Pytań CHIPTUNING | #CHIPTUNING od kuchni 3 –

  1. 2.0 TFSI 162 KW AUDI A4 B8. quattro USA , na wlewie paliwa mam premium 95. Czy po chiptuningu mogę lać 98? W sensie nie zaszkodzi, ale czy sterownik będzie podawał benzynę 98/100 oktanów jako
    przyrost mocy czy będzie go niwelował tak aby było te 95 bo to tego jest przystosowany. Sterownik idzie zmieniać , ze 98/100 okt. dodaje tej nocy ale auto jest zaprogramowane na 95 to te większo aktanowe nic nie zmienia. Czy chip, zwieszka moc lejąc wyższe oktany?

  2. Posiadam mercedesa a class w169 160CDI jest to 2L disel o mocy 82KM… noi i tu jest problem bo troche tych koni i momentu mu brakuje… chcialbym cos z tym zrobic ale obawiam sie ze to moze wplynac zle na uklad napedowy… i czy po takim zabiegu nie trzeba zmocnic ukladu hamulcowego?? Przeciesz wieksza moc i moment obrotowy rowna sie wiekszym predkoscia na drodze ktore trzeba wyhamowac

  3. Cześć , ja mam GOLF 3 VARIANT 1998 r 1.9 TDI , Fabrycznie ma 90 koni teraz ma 107 a bym chciał dojść do około 180 km co trzeba zrobić ? . Pisz na GOLF3VARIANT1.9TDI@wp.pl z góry Dziękuję i Pozdrawiam serdecznie. Damian.

  4. I gratulacje dla szczerej odpowiedź na temat hamowni :). Spodziewałem się, że znowu powiecie, że "Panie bez hamowni to ani rusz" :). Diagnostyka i logi i wszystko można zrobić :).

  5. Jako trochę starszy widz Pana kanału od niedawna a i tak się dziwię, że zaglądam wieczorami po po pracy po obowiązkach na Pana starsze materiały pozwoliłem wysłać synowi ten materiał. Szczególnie ..” czy tracę gwarancję jak poddam auto modyfikacji..” Te młode tępe głowy jak do nich mowi ojciec to z szacunkiem się uśmiechają..” Może jak obejrzy Pana materiał to da on do myślenia. Wytłumaczył to Pan łopatologicznie i sensownie. Ojciec co tam wie ale tu Pan autorytet w tej dziedzinie. Wiem skąd inąd, że śledzi Pana kanał.
    A tak po cichu to trochę jest to też w moim skromnym interesie. Dlaczego proszę mie pytać bo to chyba oczywiste.

  6. Witam . Panie Robercie, moze ktos tu dobrze zorientowany, czy i ile +- da sie z chipowac opla astre k diesel 1.6 ctdi 110km ?Oczywiscie szacunek bo wiadoma sprawa ze nie da sie tego przewidziec, ale moze byl juz taki na hamowni? Chcialbym sie za to zabrac gdyz mimo ze wersja chudsza sporo wzgledem J przy tej mocy dojsc slaba.
    POzdrawiam ,milego dzionka

Dodaj komentarz