Loading…

EKO TUNING

Ekologiczny Tuning Samochodów w Warszawie
Kontakt

Chiptuning. Czy DPF / FAP trzeba usunąć? | "Eko w Dieslu" odcinek 7



Często pojawia się pytanie czy filtr cząstek stałych przeszkadza, gdy decydujemy się na chiptuning w naszym samochodzie.

zaSUBSKRYBUJ kanał by być na bieżąco!

#chiptuning #tdi #tuning #dieseltuning #dpf #fap #zapchanydpf #wycinaniedpfa #usuwaniedpfa #brakdpfa #dieseldymi #ekodiesel #ekologia

Pobrane z Youtube Chiptuning i eko tuning Warszawa jest rozwiązaniem dla kierowców w stolicy, dla których duże znaczenie ma ekonomia jazdy, nasz Warsztat samochodowy pomaga w zmniejszeniu spalania i ekologicznym tuningu auta.

Co to jest eko tuning?
Eco tuning polega na elektronicznej zmianie oprogramowania sterowników silnika. Zabieg ten zwiększa moment obrotowy jednostki napędowej i poprawia jej osiągi, jednak jego głównym celem jest poprawa ekonomii jazdy.

5 thoughts on “Chiptuning. Czy DPF / FAP trzeba usunąć? | "Eko w Dieslu" odcinek 7

  1. Absolutnie się nie zgodzę z Twoim stanowiskiem. Mój przykład; VW Amarok 3,0tdi 256KM. Zrobiłem "stage 1" przy przebiegu 42000km (wyszło 301KM). Już w dniu chiptuningu zobaczyłem pierwszy raz kontrolkę zapchania filtra. Od tamtej pory "dopalanie" dpfa włączało się średnio co 2 dni (podniesione obroty i smród przegrzanego wydechu). Oczywiście oleju przybyło do maxa w 4000km. Wróciłem do wartości fabrycznych, ale DPF dopala się teraz równie często a jak jeżdzę po mieście codziennie. Dziś zwalam DPFa i daję do prania. Możę znajdę czas na dokładne opisanie problemu – zrobie screeny pomiarów i pojeżdżę z 2000km żeby wnioski były czytelne i miarodajne. Dodam, że w tym samym dniu kolega chipował swojego Amaroka 224KM – objawy te same. PRZYPADEK???

  2. Witam serdecznie mam Pytanie czy w Peugeot 208 1.6 blue hdi 75 km rok 2017 filtr fap. Można to przez sterownik wyłączyć chodzi mi o adblue żeby nie podawał mocznika ale został…. bo niestety jest to chore (musisz iść a to g.. no się zaczyna wypalać) Ostatni przykład to wizyta u kardiologa…. Pozdrawiam PS. Szczęśliwego Nowego Roku

  3. W 3.0tdi Audi A5 przebieg 260kkm euro5 jeźdzony 90% brytyjskie autostrady postanowiłem umyć dpf na specjalnej do tego maszynie i okazało się że żaden tuning nie był potrzebny. Auto odżyło i wszystko było na Plus. Sprzedałem i nadal ktoś Cię cieszy autem. Teraz mam volvo xc60 2.4 215KM przebieg 102kkm euro6 i jak będę miał urlop to jadę na profilaktyczne czyszczenie nagarów i czyszczenie egr jak i mycie dpf. Intercooler też zamierzam umyć by przywrócić osprzęt do fabrycznych standardów. Wszystko działa. Zwykła profilaktyka.
    To tak tylko nawiązując do tuningu auta że nie trzeba wcale pozbywać się ekologia a jak jest zadbana to spisuje się bardzo dobrze

Dodaj komentarz